fredag 1. april 2011

Epic weekend

Etter 3 ukers intens jobbing, over 50 timer på kafèen og med alt ansvar det måtte bringe med (for ja, jeg var den heldige og fikk ansvar for sjappa når han som vanligvis har ansvar gikk på ferie..), avsluttet jeg ukene med bursdagsfest på fredagen, norsk jentekveld på lørdag og kino på søndag, samtidig som jeg jobbet på morgenen. Hard, men morsom helg!

Bessie hadde bursdag på fredag, og inviterte alle sammen til "The local taphouse". Etter en liten svipptur bort til UTS for å se om jeg tilfeldigvis (men usannsynlig) kunne få billetter til Foo Fighters 2. hemmelige konsert i Sydney på 2 dager. Siden jeg var på jobb når billettene ble lagt ut, fikk jeg ikke med meg dette før det var for seint og gikk dermed glipp av konserten..
Noe som forresten minner meg om sist Foo Fighters konsert jeg var på; Quarten (husker ikke årstall, Susanne kan du hjelpe meg der?!) der meg og Susanne ventet fremme ved scenen fra ettermiddagen til kvelden for å være helt fremme når Dave Grohl entret scenen, bare for å svime av 7 minutter (JA, 7 minutter) FØR de kom på scenen..! Husker ennå den blonde jenta jeg måtte pirke på skuldra for å spørre om: "Du, gidde du sei te vakta at eg svime a nå?" og ble dratt fra beltet opp og over gjerdet og  plassert fint bakerst akuratt idet Foo Fighters entret scenen..!


Anyways, jeg gikk i bursdagsfest istedet og hadde det kjempemorro! Traff gjengen fra den Belgiske igjen, Bessie sine venner og de hadde til og med live musikk i form av en mann med gitar som sang sine egne versjoner av velkjente popsanger, nåtid og gammelt. Morsom kveld med en morsom gjeng!







På lørdag var det norsk jentekveld med Ida, Andre og Anette. Vi hadde forspiel (noe som er sjeldent her nede!) med tacos, vodka og musikk kanalen på full guffe! Vi endte med å gå ut i Kings Cross, som er kjent for å være fullstappet med jenter med superkorte mini mini minikjoler (altså så kort at enn nesten ser fua!), men siden det var en kald og regnfull kveld så vi ikke så mye til dem, men de var der nok! Vi gikk på en bar kalt Kit & Kaboodle, betalte 20$ for å komme inn, musikken var bra, men jeg skulle på jobb 6.30 neste morgen, så jeg kastet inn håndkle kort tid etter vi ankom. Morsom jentekveld, med norsk jente snakk og mye morro! Fantastisk gjeng!






På søndag droppet jeg en farvell fest for å gå på kino med Kahina etter jobb. Vi gikk på en sjarmerende liten kinosal i Randwick og så "Red riding hood". Det eneste som var bra med denne filmen var sitatet: "Lock him up in the ELEPHANT!", noe som mest sannsynlig kommer til å bli en flittig brukt setning ut i de sene nattetimer..!

Ikveld skal jeg på 60 talls temakveld på en bar etter Kahina er ferdig på jobb, og i morgen ettermiddag skal jeg spille min aller første nettballkamp!!! Haha, tenker dette blir en suksess, siden jeg aldri har spilt dette før, vi har ikke hatt en eneste trening og jeg kan ingen regler! Fordelen er at jeg vet hvordan jeg skal ta imot en ball, så jeg klarer nok å late som om jeg er litt god :-p Full oppdatering på søndag ihvertfall!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noen kommentarer, spørsmål eller hva som helst?