mandag 11. april 2011

High Tea Party

På søndag inviterte Kahina oss jenter på High Tea bursdagsfest i en liten kafè rundt Redfern området. Jeg var på jobb på morgenen, men tok med meg finkjolen og min røde leppestift slik at jeg bare kunne ta taxi så fort jeg fikk lov til å gå. Jeg var veldig fornøyd med å endelig få kunne bruke min nesten ubrukte svarte og hvite tyllkjole som jeg kjøpte sist gang jeg var i Australia.






Når jeg ankom den lille kafèen satt jentene å drakk te, spiste scones og kaker. Vi ble sittende i rundt 3 timer, fikk servert kaker, te, agurk sandwicher, kaker og når vi trodde vi hadde fått nok, kom det enda mer kaker! Heldigvis mistet servitøren bursdagskaken i gulvet, så vi kunne konsentere oss om vinen og champagnen vi hadde med oss.

Senere på kvelden gikk vi på The Beresford, der de hadde "søndags gaynight" (hva mer naturlig enn å gå der?). Vi hamstret happy hour drinker og ble sittende å fjase litt mer før vi tok en tidlig kveld.






 

BTW, vi tapte bare med 2 mål i netball på lørdag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noen kommentarer, spørsmål eller hva som helst?