torsdag 24. mars 2011

"Vildanden"

Så kult å gå på norsk skuespill på engelsk i Australia!
Oss norske jenter, det vil si meg, Anette og Ida, og australske Bessie gikk på teaterstykket "The wild duck" i Belvoir teater i Surry hills. Jeg var på jobb på dagen, gikk for noen drinker med Brad og guttene på Scary Canary (som vanlig!) og møtte jentene ved sentral stasjonen og ved hjelp av Idas Iphone (som jeg ønsker meg!) kart, fant vi veien (ingen hadde jo selvfølgelig sjekket ut hvordan vi skulle komme oss til teateret).




Vi hadde et glass vin og ei pølse mens vi ventet på å gå inn. Med bra skuespillere og en humoristisk vri på det hele var stykket helt fantastisk! Og mitt favoritt sitat over alle sitater; "Tar de livsløgnen fra et  gjennomsnittsmenneske, tar de lykken fra ham med det samme", var en klar rød tråd i det hele.

Etter teateret gikk vi på Tapasrestaurant! Der hadde vi kylling, blue cheese gnocchi, baby octopus og hvit Sangria!! DIGG!!





Denne helgen er det fullt kjør. Jobber hver dag, skal i bursdagsfest på fredag, norsk jentekveld på lørdag og søndagskveld, etter 3 uker med over 50 timers jobbing på kafèen skal jeg feire min frihet (og hele 2 dager fri!) med drinker på nabobaren Adria!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noen kommentarer, spørsmål eller hva som helst?