søndag 24. april 2011

Eastershow and The Royal Randwick Races

Siden det er påske, tok Brad meg med på mitt første Eastershow her nede i Sydney (som egentlig er en forstørret versjon av Dyreskuet i Lyngdal)! Vi tok toget til Sydney Olympic park og var rundt hele dagen å kikket på alle dyrene, der favoritten var bulldog utstillingen, spesielt når jeg kunne spise "pølse på pinne" imens. De hadde også karuseller, gårdsdyr, masse mat og showbags (forskjellige poser med godteri og andre dille ting)! Morsom dag, men ingen bilder...

Ellers har jeg vært på hesteløp på hesteløpsbanen i Randwick med Catherine, Bessie, Kahina og Ryan (Catherines kjæreste). Vi kledde oss opp i finkjole, hatt, hansker og tippet på hestene som løp. Jeg tapte totalt 15 dollar, jeg er vist ikke den store gambleren, men synes det var morro å se på!

I morgen er det Anzac day, som er til minne om alle som har tjenestegjort i militæret i Australia eller New Zealand. Dette er vist den eneste dagen det er lovlig å tippe på "krone eller mynt", så de har vistnok bord i alle barene her nede i morgen der enn  kan gamble på "krone eller mynt". Jeg vet ikke så mye mer om denne dagen annet enn at jeg får dobbelt betalt og skal på stand up show (Steven K Amos) med Cath, Bessie og Ryan (og kanskje spille bort noen penger på "krone eller mynt?").

Jeg har fri hele tirsdagen, så da ska meg og Brad ha Scream marathon! Har fått tak i alle de gamle filmene, og satser på å se kinoen på  kvelden (om vi orker!)

Nå har jeg endelig fått meg kamera, så i neste innlegg blir det bilder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noen kommentarer, spørsmål eller hva som helst?