søndag 17. april 2011

Skulle vært hjemmom!

Det er merkelig å tenke på at i morgen skulle jeg ha reist hjem til Norge igjen. Hjem til mor, far og Prince (Silvia er ennå i Spania), venner og bygda. Jeg planla det slik at jeg skulle komme igjen til påske, slik at alle er hjemme, Harvest har fullt opplegg og våren er på vei (hører jeg rykter om!). Og med snakk om våren kommer jeg jo også på  varden turene mine (og de personlige rekordene som jeg liker å tro jeg slår nesten hver gang)! Trimrommet i leilighetskomplekset mitt er liksom ikke helt det samme...

Og Bessa si ertesuppe med løksaus er også noe som hadde smakt godt på dette tidspunktet. Men heldigvis er jeg så heldig at jeg har Bessie, som sørger for at jeg får litt "familieliv"  og hjemmelaget måltider i ny og ne her nede også, så det hjelper jo. Og på mandag tar Brad meg med på "Eastershow", der de har karuseller og masse morro (ja, veldig vag beskrivelse, fordi jeg vet ikke helt hva det er ennå). Så selv om jeg nok en gang feirer en høytid her nede, tror jeg det blir veldig greit! Jeg hører noe snakk om Uni Togaparty i nærmeste fremtid også, så jeg klarer nok alltid å holde meg distrahert, bare i høytiden liksom.

Syntes det er litt trist at mamma er alene denne påsken da... Silvia er i Spania og pappa reiste nettopp ut på sjøen igjen. Så tante Wenche, du sa du las bloggen min sist vi snakket, så hvis du tar mamma med ut en kveld, skal jeg spandere pizza på dere ;-)

Ha en flott påske alle sammen og ny hjemreisedato er 6.Juli om noen lurte på det!


PS. Jeg er for øyeblikket uten kamera, da det kom på avveie når jeg var i bursdagsselskap til Andrea på fredag... Forhåpentligvis fikser jeg et nytt et ganske kjapt (slik at dere ikke glemmer hvordan jeg ser ut liksom)!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noen kommentarer, spørsmål eller hva som helst?