onsdag 9. mars 2011

Weekend fuuun!

Helgen min begynte på torsdag denne uken! Kahina, som endelig har kommet tilbake fra Paris, iniviterte meg på uniparty for NSW (vi skulle der, selv om ingen av oss går der) sammen med noen av Kahinas kompiser. Vi lagte Green curry chicken til middag hos Kahina og varmet opp med litt vin og god musikk. Senere på kvelden kom Brad innom, siden han bor rett i nabolaget hennes og vi spaserte nedover til universitetet. På universitetet var stemningen god og etter flere måneders pause, fikk jeg endelig DANSE igjen!! Og enda bedre vr det når kompisen av Kahina kunne Pulp Fiction movsene (noe som sikkert så veldig "kult" ut når vi sto der og lekte Pulp Fiction midt i mengden)!


Jeg var heldig og rakk bussen hjem halv 3 på natta, før det var opp på jobb igjen på morgenen. Men formen var fin den, så etter jobb tok jeg bussen ut til suburben av Anette. Der fikk vi oss litt mexikansk middag og så Conviction på kinoen. Filmen var mye bedre enn forventet, basert på en sann historie om en mann som satt uskyldig, der søstra utdannet seg til advokat for å frikjenne ham. Han ble frikjent etter 20 år i fengsel, men døde 6 år etterpå i en ulykke. Likte filmen veldig godt, selv om jeg ikke liker Hillary Swank så veldig godt.

På lørdag var det Mardi Gras, som er kjempestort her nede. Jeg var på jobb på dagen, og istedenfor å se paraden (som jeg hadde kjempelyst å se, men ingen å gå med) gikk jeg til Bessie istedet. Der lagte vi kjempegod Risotto middag og Sarah kom akkurat i tide. Hun har nettopp kommet hjem fra ferie i Mexico, så hun hadde masse morsomme historier. Cathrine og kjæresten hennes kom senere på kvelden og jeg koste meg med litt Butterscotch liquer og kaffe, mens de hadde vin. Siden jeg hadde pådratt meg en liten forkjølelse fra torsdagen av, fikk jeg låne senga av Bessie. På morgenen/ettermiddagen lagte vi eggerøre til frokost, ryddet opp og så "Rabbit hole". Deretter var det tid for lunsj, toasted cheese sandwich og litt mer film - Toy story 3. Jeg har meldt meg på nettball laget til Bessie, som starter i April, så hun prøvde å lære meg reglene for denne merkelige sporten.
Sjekk ut sporten eg skal legge blod, svett og tåre inn i fra April!

Etter over et døgn hos Bessie, gikk jeg da endelig hjem og slappet av resten av kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noen kommentarer, spørsmål eller hva som helst?