tirsdag 15. mars 2011

Burlesque night!

Meg, Cath og Bessie gikk på Burlesque show på søndag! Showet var ikke som forventet, litt smådårlig dansing og mest fokus på å ta av seg klærne enn noenting annet. Men morsomt var det nå og det beste med showet var karaoke konkurransen de hadde i slutten, der deltakerne ble plukket ut blant publikum (var rimelig glad vi satt bakerst!) og bandet som spilte etterpå var knallbra! Etterpå havnet vi på Scruffy Murphys, favooritt Irish puben min i Sydney.

Ellers har jeg ikke gjort noenting spennende hele uken... Sjefen er på ferie i 3 uker, og jeg er den heldige som har fått ansvaret for sjappa mens han er borte... Så jobbing fra 6.30 til 4.30 er ikke spesielt morro, spesielt når den «sjarmerende» store sjefen, som eier alle restaurantene, har bestemt seg for å gjøre kafeen til møterommet sitt, og de ansatte til hans private sekretærer. Men for all del, siden jeg har søkt på skole her nede og bestemt meg for å bli litt lengre enn planlagt, kommer de ekstra pengene godt med!
Pappa fikset billetten min hjem igår, så nå kommer jeg hjem 6.Juli istedenfor i påska, slik at jeg får med meg mitt fantastiske søskenbarn Vibeke, sitt bryllup 16.Juli!! Og til min store fornøyelse, og veldig typisk meg, kommer jeg hjem samme dagen som rockefestivalen begynner! Jeg ankommer Sola flyplass 15.00 på torsdagen, så da håper jeg noen står klar med ei iskald Cider i hånda (og gjerne plakatene fra sist gang) og bare kan slippe meg av på Øyesletta til årets største begivenhet!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noen kommentarer, spørsmål eller hva som helst?