tirsdag 23. november 2010

Movember

Jeg digger guttene her nede i Australia! Når Oktober ble til November, begynte jeg å legge merke til at flere og flere gutter hadde begynt å anlegge bart. Plutselig dukket Sam, som er en av altmuligguttene på Nick's, opp med en fin «liten» Tom Selleck bart. Deretter kom Harry på den belgiske med en skikkelig Chopper bart. Litt fascinert (jeg elsker bart!), måtte jeg forhøre meg om dette fenomenet. Og det viste seg å være en grunn til at guttene nå går rundt med alle slags former for bart. Fra små, beskjedne barter, til overdrevne, morsomme barter er Australia nå inne i Movember tiden. November er måneden for å fremme saken mot Prostata kreft, og guttene som anlegger bart kan sponses for en god sak (enkeltindivider, grupper eller bare generelt) via websiden www.movember.com.au. For et morsomt og originalt tiltak!

Utenom Movember, begynner juledekorasjonene å dukke opp rundt omkring i byen, og jeg gleder meg som en unge til Desember! Selv om jeg ikke kan løpe opp i ganga hjemme og se hva nissen har lagt igjen til meg i mamma sin hjemmelagde kalender, le av Connie og Steinar som ikke klarer å lage pepperkaker (selv om deigen er kjøpt i butikken), spise meg lei på pinnekjøtt før vi er halvveis til julaften og følge med på «The julekalender» eller hva de nå måtte vise på TV2, tror jeg julestemningen skal komme her nede også (selv om nissen sprader rundt i Speedo og nissemor soler seg toppløs på stranda...). Og til min store overraskelse snakket jeg med mamma akkurat idet hun skulle sende en julepakke til meg i posten! Så spennende!!




Ellers lever jeg et hektisk storbyliv, med 45 timers jobbeuker hver uke (ja mamma, jeg skal korte ned på jobbinga), rekker jeg å være sosial innimellom dragene. Jeg har vært på ekte rølpefest hjemme hos Anette og Kiernan, tilbrakt litt tid på stranda (så nå har jeg altså et fint lite bikini skille) og Brad kjøpte snorklemaske til meg så vi kan snorkle i Clovelly. Så nå håper jeg bare på å få brukt den til uka, da jeg har 3 dager fri fra Nick's!

Ellers inntar kvindølen Kim Andrè Sydney uti uka, som jeg gleder meg ihjæl til å treffe!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noen kommentarer, spørsmål eller hva som helst?